21 Aralık 2011 Çarşamba

NOEL ÜLKEMDE VE DÜNYADA KUTLAYAN HERKESE KUTLU OLSUN..


Her Yıl Dünya'nın birçok bölgesinde 22 Aralık günü Noel Tatili Başlar ve 25 Aralık günü de, Hristiyanlar "Noel Bayramlarını" kutlar. Noel Bayramı Hristiyanların en önemli bayramıdır. Çünkü Hristiyanlar Noel'i İsa Peygamberin Doğum Günü olarak kabul eder.. Yarın Noel Tatili başlıyor.. Üç gün sonra da, Noel.. Ülkemde ve Dünyada kutlayan herkesin Noel Bayramını ben de, kutluyorum.. Tabii arkasından da, 31 Aralık Gecesi,
Y I L B A Ş I.... ŞİMDİDEN MUTLU YILLAR DİLERİM..

Yeni yıldan önce görüşmek dileğiyle..

4 yorum:

  1. çok teşekkür ederim sevgili Emel hanımıcım,sizin gibi düşünüyor ve inanan herkesin Noelini ve Yeniyılını şimdiden kutluyorum.Sağlık,Mutluluk,Huzur,Barış getirsin inşallah tüm insanlığa,Dünyaya <3 :) SEVGİLER

    YanıtlaSil
  2. Sizi tanımak, güzel yorumunuzu okumak çok güzel inanın.. Ben teşekkür ederim.. Yazılarda buluşmak dileğiyle, Sevgiler, Mutlu Yıllar..

    YanıtlaSil
  3. Sn.Emel Hanım,Bütün güzel insanların,demokrat ve ileri düşünenlerin,yaşayanların yaşamdan zevk alanların yeni yılı kutlu olsun.Tabii en başta senin kutlu olsun.saygı ve sevgilerle, selamlar.....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba sevgili arkadaşım.. Hala buralardaysanız size selam vermek ve Yeniyılınızı kutlamak istiyorum.. Tüm sevgimle, Mutlu kalın...

      Sil