14 Şubat 2021 Pazar

SEVGİLİLER GÜNÜ BENİ ÇARPTI!!.....

... SABAHIN KÖR Karanlığında yüreğim ağzıma geldi.. Uykusuz, huzursuz geçen gecenin şafağına doğru, henüz hava karanlıkken saat 7,30'da kapım çaldı. Ki, ben üç yıl evvel de, sabaha karşı çalan kapımı açmış ve beklemediğim misafirlerle karşılaşmıştım. Sonrasında 3 yıl süren eziyet başlamış, aleyhimde açılan 2 ceza davasından toplamda 1,5 yıl hapis cezası alarak henüz çok yeni bitirmiştik bu süreci. Neden yüreğim ağzıma geldi anlayabilirsiniz. Kalktım kapıyı açtım ve karşımda elinde kocaman bir saksı, içinde de, kocaman bir Atatürk Çiçeği olan bir adam gördüm. Belli ki, yanlış adrese Sevgililer Günü çiçeği getiren adam karşımda duruyor ve bir isim soruyordu.. Tabi ki, ben değildim aradığı ama adama bir türlü cevap veremedim. Donmuş kalmıştım. Bir yandan ohh onlar değil, diye sevinirken öte yandan da, adama öfkeleniyordum ama ağzımdan çıt çıkmıyordu.. Sonunda adam arkasını döndü giderken benden cılız bir ses çıktı. Sabahın köründe, yanlış adres filan gibi birşeyler geveledim ve kapıyı kapatıp yatağıma koştum.. Offf yaa!!, ne Sevgililer Günüymüş kardeşim. Geldi beni buldu.. Hiç olmazsa çiçek bana gelseydi. Ama nerdeee?.. Önce bi, sevgili olması lazım dii mii?...  Görüşürüz...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder